DAN BROWN CEHENNEM/INFERNO

Merhaba,
Bugün bir farlılık olsun diye kozmetik dışında eşsiz bir kitapla sizlerleyim. :) Başlıktanda anlayacağınız gibi Dan Brown'un son kitabı Cehennem ile ilgili görüşlerimi yazacağım.
Ben bir Dan Brown hastası olarak kitabını yaklaşık 3 senedir bekliyordum. Ve sonunda beklenen kitap geldi ve yine Dan Brown yapacağını yapmış :) Diğer kitapları gibi bu kitabı da elimden bırakamıyorum. O kadar rahat okunan bir dili ve sürükleyici bir hikayesi var ki sonunu merak ediyorum. Dan Brown şaşırtmayı seven bir yazar, o yüzden kitaplarının sonunda ağzınız açık kalıyor. Cehennem kitabında İstanbul'da da geçiyor hikaye sanırım ama ben daha o bölümlere gelemedim :) 

Şu ana kadar 5 kitap çıkardı ve hepsini çıkar çıkmaz bir solukta okudum. Da Vinci Şifresi, Melekler ve Şeytanlar, İhanet Noktası, Dijital Kale, Kayıp Sembol ve son olarak Cehennem. Eğer Dan Brown'u keşfetmediyseniz bence şimdi tam zamanı :) Bir an önce bu yazımı bitirip kitaba devam etmek için can atıyorum ama sizlerle de paylaşamadan edemedim. 
Bir sonraki yazımda görüşmek üzere kendinize cici bakın hoşçakalın :)
Fiyat: 28 Tl (www.kitapyurdu.com da 20,50 TL)

Yorumlar