FLORMAR DIPLINER

Merhabalar,
Bugünkü yazım Flormar Dipliner ile ilgili... Geçen hafta bu ürünlerden iki tane edindim. Farklılık olsun diye kahverengi ve mavi renklerini aldım. İşte ürünlerimiz...
Bu ürünleri denemek için aldım. Daha önce Flormar'dan dipliner almamıştım. Şöyle bir renklerine bakalım ve daha sonra sizlere detaylı olarak izlenimlerimi anlatayım.

Renk olarak çok hoş duruyorlar, bir de yeşil rengi vardı ancak yeşilin tonunu beğenmediğim için almadım. Öncelikle çok fazla likit yapıdalar ve ben sürerken kirpiklerime bulaştılar. Çok geç kuruyorlar ve göz kapağıma bulaşıyorlar. Yani kuruyana kadar rahat rahat göz kırpamıyorsunuz :) Ben bu bulaşmalardan dolayı çok memnun kalmadım ve bir daha almayı düşünmüyorum. Sizler için hemen uyguladım ve fotoğrafları çektim. Göz kapaklarımdaki ve kirpiklerimdeki bulaşmaları görebilirsiniz. (silmeye çalıştım ama... )

Göz kapaklarına bulaşması telafi edilebilir, kirpiklere bulaşması ise aynı renk rimel kullanılarak kamufle edilebilir. Sonuçta çareler tükenmez öyle değil mi? :) Deneyen arkadaşlar varsa yorumlarınızı benimle paylaşırsanız çooook sevinirim. Bugünlük benden bu kadar kendinize cici bakın... :)
Ürün fiyatı: 10,50 Tl 

Yorumlar

  1. Mavinin rengine bayıldım. Yaz için tam ideal :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet uygun tonlarda yapılan makyajla çok güzel duruyor :)

      Sil

Yorum Gönder