SKIN BLOSSOM TEMİZLEME SÜTÜ

Uzun bir aradan sonra tekrar merhaba :)
Bugün sizlere başlıkta da görüldüğü üzere; skin blossom temizleme sütü hakkındaki düşüncelerimi paylaşacağım.
Öncelikle nasıl göründüğüne bir bakalım.

Ürün ambalajı 150 ml olup kullanım süresi 6 aydır. Bu temizleme sütünü ön plana çıkaran 2 özellik mevcut. Birincisi %92 organik olması, ikincisi ise vegan amblemi taşıyan bir ürün olmasıdır.(Bilmeyenler için "vegan" amblemi bulunan ürünler hayvanlar üzerinde denenmemiş anlamını taşır. Detaylı bilgi için tık tık )
Gelelim ürünün kullanımına... Pompalı bir şişeye sahip hemen göstereyim :)
Elinize pompaladığınız ürünü yüz ve boyun bölgesine sürdükten sonra nemli bir pamuk yardımıyla ya da suyla duruluyorsunuz. Ben genelde nemli pamukla yüzümü siliyorum. Yüzünüzü temizledikten sonra kadifemsi bir his bırakıyor cildinizde ve ben buna bayılıyorum. İçinde badem yağı,glycerin ve aloe vera bulunuyor. Bu nedenle bu yumuşak ve kadifemsi hissi sağlıyor. 
Şimdi ürünün yapısını merak etmişsinizdir sanırım :) buyrun :)


Gördüğünüz gibi beyaz renkte ve kıvamı ne su gibi akışkan ne de krem gibi koyu...Ben yaklaşık 1 aydır kullanıyorum bu ürünü ve gerçekten çok memnunum. Artık makyaj temizleme mendillerini kullanmayı bıraktım :) 
Eğer temizleme sütlerine karşı bir ön yargınız varsa benim gibi bence bu ürünü denemelisiniz. Eminim memnun kalacaksınız :)
Bu seferlik bu kadar canlarım. Eğer sizinde deneyimleriniz varsa benzer ürünlerle yorumlarınızı eksik etmeyin lütfen. Mutlu kalın hoşça kalın :) 

Yorumlar