Fikrimühim - Nestle Coffee Mate Köpüklü Kahve Kreması

Merhaba :)

Birçoğumuza Fikrimühim' den geçen hafta içerisinde birer paket geldi. Daha öncesinde anketine katılıp denemek istediğimiz bir ürün geldi. Nestle Coffee Mate Köpüklü Kahve Kreması... 

Paket içeriği süperdi Nescafe ve yeni köpüklü kahve kremasının bulunduğu metal kutuya bayıldım. 




Hemen deneyemesemde dün akşam deneme fırsatım oldu :) 1 tatlı kaşığı Nescafe 'nin üzerine 3 tatlı kaşığı Nestle Coffee Mate Köpüklü Kahve Kreması 'nı ekledim.



Sıcak suyumu ekleyip kahvemi bir güzel hazırladım :) Ve sonuç...


Gördüğünüz gibi köpük oluştü ancak benim beklentim daha fazla olduğu için köpük olayı beni pek tatmin etmedi. Ancak 3 tatlı kaşığı kahve kreması koymama rağmen kahvemin tadını etkilemedi. 

Daha önce ben Coffe Mate Light Kahve Kreması kullanıyordum hani şu mavi paketli olanlardan. O kahvemin tadını çok fazla yumuşatıyordu ve krema tadı hissediliyordu. Bu üründe böyle bir sorun olmadığı için çok memnun oldum. Üstelik 1 fincandan sadece 32 kcal alıyorsunuz. Süper :))

Bundan sonra benim için Coffe Mate Light Kahve Kreması out Coffe Mate Köpüklü Kahve Kreması in! :)
Teşekkürler Fikrimühim :) Bundan sonraki isteğim elimdeki krema bitmeden önce bu ürünün satışa sunulması :)

Deneyenler kimler? Sizler köpük etkisini nasıl buldunuz? Paylaşımlarınızı bekliyorum.

Şimdilik hoşçakalın ve takipte kalın :))





Yorumlar

  1. Benim ki de yeni geldi.memnun kaldım:)

    YanıtlaSil
  2. Sana Google muamelesi yapacağım ama nedir bu Fikri Mühim?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eveeet hemen cevaplayayım. Bu fikrimühim sitesine üye olup profil bilgilerini dolduruyosun. Blogunu,facebookunu, instagram twitter ne varsa ekliyosun. Sonra bazen herkese bazende profili uygun olanlara bir mail geliyor anket gibi bişey. Bunlar piyasaya henüz çıkmamış ürünler hakkında oluyor. Eğer bu ürünleri denemek istiyorsan onay veriyorsun ve kargonu beklemeye başlıyorsun. Ürün geldikten sonra deneyip kullandığın sosyal mecraaaaaalarda fikrini belirtiyorsun :)) bu kadarcık :)

      Sil
    2. Kolaymış :)) Ama işin kötü yanı benim blogun bir teması yok, şu hobi blogumu zorla yazdıracaklar bana galiba :P

      Sil
    3. O önemli değil ya maksat ürün hakkında yazı yazabileceğin bir blogunun olması ama hobi blogunu yazarsanda ben şahsen yazma demem yani :))

      Sil
    4. Yaa orası öyle de şimdi bir önceki yazıda fili nasıl parçalara böldüğümüzü anlatıp bir sonrakinde köpüklü kahve kreması anlatırsam olmaz. Ya da daha kötüsü kahve kremasını kendi tarzımda anlatırım adamlar gönderdikleri ürünü elimden alırlar :)))
      Amaan bilemedim, ben üye olayım da gerisini onlar düşünsün :))

      Sil
    5. Ahahahaha :)) üye ol sen bencede detayları boşver :)

      Sil

Yorum Gönder