Kahvaltım

Merhaba :)

Bugün sizlere son 1 aydır vazgeçemediğim bir yiyecekten bahsedeceğim. Evde kahvaltı yapmak için çok fazla zamanım olmuyor. Bu nedenle hızlıca birşeyler yemem gerekiyor ve tok tutması gerekiyor öğlene kadar. Reklamlarda hep görüyordum ama ancak alıp denedim ve 1 aydır vazgeçilmez kahvaltım olarak devam ediyorum :) 

Ve işte açıklıyorum :)



Kellogg's Extra Granola...

İçinde çikolata parçaları var ve bu fazlasıyla enerji ihtiyacını karşılıyor. Ayrıca içindeki badem ve fındık ayrı bir lezzet katıyor üstelik 3-4 saat tok tutuyor. 

1 su bardağı sütün içine 3 ya da 4 çorba kaşığı koyuyorum ( açlık durumuma göre ). Bu porsiyonun kalorisi ise 200 kcal.

Daha önce Nesfit denemiştim ama Kellogg's hepsini solladı bence. :)

Keşke güzel demlenmiş çayımla, sıcacık simitimle eksiksiz bir kahvaltı yapabilsem. Ama maalesef ancak haftasonları bu güzelliği yaşayabiliyorum.

Sıcacık mis gibi kahvaltılar sizlerle olsun :)

Şimdilik hoşçakalın ve takipte kalın :))

Yorumlar

Yorum Gönder