Burcumun Düğünü

Merhabalar
Bu sene bizim ailenin düğün senesi olduğunu yazmıştım daha önce. Kuzenim Burcu'nun kınasını yazmıştım bir önceki yazımda. Okumak isteyenler için buyrun

Ve 18.04.2015 Cumartesi akşamı canımın içi Burcumu evlendirdik. Düğünü Eskişehir'de Dedepark Otel'de oldu. Salona girmeden önce kokteyl verildi. Salon girişinde keman çalan melek kıyafetli kızlar karşıladı bizi. 200 kişilik yemekli bir düğündü. Salon çok güzel hazırlanmış, sıcak bir ortamı vardı. Önce gelin ve damadımızın fotoğraflarından oluşan slayt gösterisini izledik. Saat 20:45'te çiftimiz salona giriş yaptı ve nikahları kıyıldı.

Onlar salona girdiklerinde kendimden hiç beklemediğim bir duygusal an yaşadım ve gözlerimden yaşlar süzüldü. Burcumu öyle görünce dayanamadım nedense :) Çok güzel bir gece yaşadık, mutluluklarına şahit olduk. 1 ay sonra sıra bizde :)

Düğün sonrası gençler olarak 222 gece klübüne gittik ve sabaha kadar eğlendik. Ve çıkışta damat arkadaşları tarafından sırtına okkalı yumruklar yiyerek mekandan ayrıldı :)) ne de olsa adettendir değil mi? :))

Sizi fotoğraflarla baş başa bırakmadan önce düğündeki giriş-ilk dans-pasta müziklerini paylaşmak istiyorum. Belki yeni evlenecekler varsa yardımcı olabilir.

Giriş: Fan fan la valse
İlk dans: Kenan Doğulu-Tencere Kapak
Pasta: Füsun Önal-Senden Başka

 Gelinimizin kardeşi minik kuzenim :)

Büyük kuzenimizin minikleri :)

Hayatımın anlamı :)

Prensesim Burcu :)

Mutlu Çiftimiz :)

Bir ömür boyu mutlu olsunlar. Canlarım... :)


Yorumlar