12 Mart 2016 Cumartesi

Temizlikçin mi Var Derdin Var

   Ben çalışan bir bayanım. İşim de öyle masa başı falan değil. Gidiyorum köylerde ahırlarda geziyorum. E haliyle eve gelip ancak yemek yapabiliyorum, temizlik falan hak getire... Çamaşır, bulaşık makineleri akşamları çalışır, ütüler pazar günü yapılır (acil ütüler hariç). Cumartesi günleri de genelde gezeriz. Yani kısacası temizlik yapmaya vaktim yok benim. Vakit ayırabilirmiyim? Evet ama sosyal yaşantımı kısıtlamam lazım bu sefer de bu bana uymaz :)). Hal böyle olunca temizlikçi bi abla buldum. Her hafta gelip temizliyor evimi. Eyvallah çok güzel temizliyor evimi ama verdiğim ücret kadar bana masraf açıyor.

   Şu anda sinirle bloguma koştum anlatmak için (kocişe yeterince yakındım biraz da siz dinleyin :)) ). Bu kadar sinirlenmemin nedeni de bilenler bilir 9 aylık evliyim ve herşeyim yeni dolayısıyla.





Size madde madde yaptıklarını anlatayım:

1. Elektrik süpürgemin başlığını kırdı. "Ya canım ben borusuyla kenarları süpürcektim zorladım çıkaramadım böyle oldu". İyi de abla niye zorluyosun baktın çıkmıyo bırak.

2. Camları silerken salon ve yatak odamın kornişleri yerinden çıkmış. Nasıl olduğunu sormadım o da söylemedi. Tahminimce pervaza çıkarken perdelere tutundu ya da bastı.

3. Buzdolabımı temizlerken yurtdışından aldığım magnetlerden 2 tanesini kırdı. Büyük birşey olmayabilir sizin için ama benim için önemli. Yine de bişey demedim.

4. Ve en son sinirlerimi zıplatan olay. Arçelik mini telve kahve makinemin cezvesi elden çıktı. Kendine kahve yapacakmış makinede becerememiş, o cezveyi ocağa koymuş ve cezvenin altı erimiş çalışmıyo makinede. E be muhterem beceremiyosan ara sor di mi? Niye kafana göre formüller üretiyorsun? Hemen aradım söyledim "Tamam sen al ben veririm parasını" dedi. Kabul ettim bu sefer.

Normalde kabul etmezdim ama artık tak etti yani. Bu sefer yaptığının karşılığını versin ki daha dikkatli olsun. Sonuçta ben de parayı yerden toplamıyorum. 

Oh içimi döktüm biraz daha rahatladım :)).
O zaman ne diyoruz:
Şimdilik hoşçakalın ve takipte kalın :))

2 yorum :

  1. Çok geçmiş olsun temizlikçi ablalar sağolsun hiç dikkat etmiyorlar :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Maalesef öyle dikkatsizler :) Teşekkür ederim

      Sil

Blogger Tema Tasarım : Sosyal Medya Kafe
İSTANBULLUKOKOSH COPYRİGHT © 2014 TÜM HAKLARI SAKLIDIR.BLOGUMDA YAYINLANAN YAZILARIN VE RESİMLERİN İZİNSİZ KULLANILMASI 5846 SAYILI FİKİR VE SANAT ESERLERİ YASASINA AYKIRIDIR.