Hamileliğimde 9. Hafta

Ne güzeldi ilk 8 hafta...

   Şu ana kadar gerçekten çok güzel bir hamilelik geçiriyordum. Hiç hamile gibi değildim. İştahım gayet yerinde, mide bulantılarım yok. Sadece daha erken uykum geliyordu, hafif halsizlik vardı bir de şişkinlik o kadar.

   Bu 9. hafta duygusal olarak çok yıprandım. İnsan herşeye ağlar mı? Evet ağlar. Peki hemen arkasından kahkahalarla gülebilir mi? Evet gülebilir.

   İşte ben böyle bir hafta geçirdim. Hababam Sınıfı'nı izlerken bir anda içli içli ağlamaya başladım. Eşim sakinleştirmeye çalışırken aniden kahkahalarla gülmeye başladım. (Adam da şaşırdı noluyo diye :))).

   Haftasonu çok keyifli bir kahvaltı yaptık. Sonra sofrayı topladım, bulaşıkları makineye yerleştirdim ve 1 teflon tavam vardı onu elimde yıkamaya başladım. Tam güzelce köpürtmüştüm durulayacaktım ki yine o ağlama isteği geldi. Allah'ım durduramıyorum kendimi. O nasıl ağlamaktır, sanki birine birşey olmuş gibi hıçkıra hıçkıra ağlıyorum. Eşim duydu sesimi geldi hemen sakinleştirmeye çalıştı. Bu sefer akabinde gülmedim ama :)).



   Tv seyrederken en ufak bir gözyaşı döken birisi görmiyim. Hemen o içli ağlama başlıyor. Artık eşim çoğunlukla haber kanallarını açıyor. Dizilerimi izlemeyi yasakladı :). Çok ısrar edersem hüzünlü sahnelerin geleceğini anladığında hemen kanal değiştiriyor. Yarından itibaren inşallah hoş gelir 10. haftam :)

9. Haftanın özeti:

- İçli içli ağlamalar
- Ağlama sonrası kahkahalar
- İştah artışı



Şimdilik hoşçakalın ve takipte kalın :))

Yorumlar

  1. Umarım bir avazda doğurur bebişinizi sorunsuz kucağınıza alırsınız, çok keyifle okudum teşekkürler :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder