Hamileliğimde 17. ve 18. Haftalar

Merhaba;

   Hamilelik serüvenim 17. ve 18. haftalarda gayet güzel geçti. Sadece ara ara bel ağrılarım oluyor. O da çok fazla ayakta kalırsam. Genel olarak bir sıkıntım yok.

   Eveeet gelelim cinsiyet olayınaaaa... Biz sabırsızlıkla bekliyorduk cinsiyetimizi öğrenebilmek için ama hep aksilikler üst üste geldi ve öğrenemedik. Tabiki sağlıklı, eli ayağı düzgün olsun. Öncelikli isteklerimiz bunlar ama insan merak ediyor acaba ne olacak diye. Aksilikler şöyle oldu tam cinsiyet öğreneceğimiz zaman 2 hafta üst üste doktorumuzun ultrason cihazı bozuldu. Görüntüler net değildi. Çok emin olmamakla birlikte erkek dedi ama göbek kordonu da olabilir hemen alışveriş yapmayın dedi :))

   Biz daha sonraki hafta eşimle İstanbul'a annemleri ziyarete gidecektik. Hemen annemlerin evine yakın olan Ota Jinemed Hastanesi'nden randevu aldım. Yanımızda annem ve kardeşim de vardı. Doktorumuz bizi kalabalık görünce büyük bir muayene odasına aldı bizi ve ultrason görüntüsünü duvara yansıttı. Hep beraber izledik bebişimizi. Bütün uzuvlarını herşeyini gösterdi doktorumuz. Veeee en son bu bir ERKEK dedi :)). Eşim hemen atladı "Doktor Hanım sonradan değişmez di mi kordon falan çıkmasın o çıkıntı" dedi. Doktorumuzda kordonu ayrıca gördüğünü belirtti ve böylece oğlumuz olacağını öğrenip iyice rahatladık. :)





   Ben hala alışveriş yapmıyorum. Ama anneannemiz sağ olsun ne beğenirse alıyor. Sanırım bana alacak bir şey kalmayacak.

   Bu arada daha önce bir yazı paylaşmıştım. Bebeğin kesedeki konumuna göre cinsiyet tahmini yapılabiliyordu. Okumayanlar BURADAN bakabilir. O teoriye göre bizim kızımız olması gerekiyordu. Ancak tutmadı ve oğlumuz teoriyi çürüttü :)).

   Şimdilik hamileliğimdeki tek sıkıntım fazla kilo alıyor olmam. Doğuma kaç kilo gideceğim bakalım.

Şimdilik bizden bu kadar hoşçakalın ve takipte kalın :))

Yorumlar