Hamilelikte 37. ve 38. Haftalar - Hamilelikte Nişanın Gelmesi


Herkese merhaba,

Hamilelik dönemime kaldığım yerden devam ediyorum. Heyecanlı ve mutlu son adım adım yaklaşıyoruz :)

     37. haftamda işten izine ayrılmış evimde yatıyordum. Bildiğiniz sürekli yatıyordum :)) Ayağa kalktığım zaman kasıklarımda çok fazla basınç hissediyordum ve sanki her an ayakta doğuracakmışım gibi oluyordum.



     Bu hafta da annem yanımdaydı bir yardımcı ayarladık ve evi dip bucak temizlediler. Halılar, zebra perdeler yıkamaya verildi; diğer perdeler evde yıkandı. Yani kısacası evin altı üstüne geldi oğluşa hazırlık yaptık.

     Bu arada benim daha önce suyum geldiği için evde antibiyotik tedavime devam ediyordum. Sağ salim 37. haftamı atlattım :)

     38. haftam güzel başlamıştı ancak 37+5. günümde çamaşırımda bir sıcaklık hissettim. Hemen tuvalete gittim (hemen dediğime bakmayın koca göbekle biraz uzun sürüyor :)). Çamaşırımda avuç içimin yarısı büyüklüğünde kanla karışık, beyaz renkte ve koyu kıvamlı bir akıntı gördüm. Daha önce nişan gelmesinin böyle birşey olduğunu netten okumuş olduğum için anladım. Anneme bu sefer oğluş geliyor hazırlan dedim ve hemen eşimi aradım. Eşim gelene kadar duşumu yaptım, son kez çantamı kontrol ettim ve artık doğum yapacağıma alıştırmaya başladım kendimi. Eşim geldi hemen arabaya indik arka koltukta uzanarak hastaneye gittim. Sancım yoktu ama her an doğuracakmışım gibi hissediyordum yine.



     Doktorum hemen ebelerin kontrol etmesini istedi. Açıklığıma bakıldı ama açıklık yoktu. Yine yatışım yapıldı ve doktorum biraz daha içeride tutmaya çalışalım, bir gün fazladan bile anne karnında durması bebek için çok önemli dedi. NST' de sancımda çıkmamıştı. Eşim beni ve annemi odaya yerleştirdi. Nasılsa doğum daha olmayacağı için eşim eve geri döndü.

     Biz annemle hastanede kalmaya başladık. Her gün birileri doğum yapıp odalara yerleşiyordu biz de sıramızı bekliyorduk :)

     Heyecanlı güne yaklaşıyoruz artık. Bir sonraki yazımda son kontrolüm ve doğum anlarımı paylaşacağım.

     Şimdilik hoşçakalın ve takipte kalın :)))

Yorumlar